Rozkład materiału z języka angielskiego – grupa IV – luty
Materiał opanowany w lutym – grupa IV
Instrumenty:
- Skrzypce – violin
- Flet – recorder
- Gitara – guitar
- Pianino – piano
- Talerze – cymbals
- Trąbka – trumpet
- Tuba – tube
- Marakasy – maracas
Kosmos:
- Planeta – planet
- Rakieta – rocket
- Gwiazda – star
- Księżyc – moon
- Ufoludek – allien
- Astronauta – astronaut
- Ziemia – Earth
- Słońce - sun
Ponadto:
Dzieci przypomniały sobie liczby 1-10 (potrafią liczyć w przód i wstecz). Wprowadzone zostały kolejne liczby
- 11 – eleven
- 12 – twelve
- 13- thirteen
- 14- fourteen
- 15 – fifteen
W lutym zrealizowaliśmy kolejne zadanie z projektu „Play with English – Play in English”, które polegało na przygotowaniu własnoręcznie pomocy DIY, która ma pomóc w rozwinięciu skrzydeł w komunikowaniu się w języku angielskim. Jedną z pomocy przygotowałam ja, a dzieci przygotowały własne potworki z torebek prezentowych, dzięki którym utrwalały umiejętność nazywania kolorów w języku angielskim, jak również ćwiczyły umiejętność budowania w języku angielskim całych zdań. Nasze wysiłki można zobaczyć w filmiku zamieszczonym na profilu facebookowym przedszkola.
Pod spodem przedstawiam słówka wykorzystane w projekcie:
- Pomarańczowy – orange
- Żółty – yellow
- Czerwony – red
- Niebieski – blue
- Różowy – pink
- Zielony – green
- Brązowy – brown
- Fioletowy – purple
- Banan – banana
- Cytryna – lemon
- Gwiazda – star
- Słońce - sun
- Pomarańcza – orange
- Lis – Fox
- Marchewka – carrot
- Dynia – pumpkin
- Truskawka – strawberry
- Pomidor – tomato
- Wiśnia – cherry
- Jabłko – apple
- Motyl – butterfly
- Kwiatek – flower
- Niebo – sky
- Wieloryb – whale
- Usta – lips
- Róża – rose
- Flaming – flamingo
- Świnka – pig
- Ogórek – cucumber
- Brokuł – broccoli
- Gąsienica – caterpillar
- Gruszka – pear
- Koń – horse
- Kasztan – chestnut
- Niedźwiedź – bear
- Czekolada – chocolate
- Sukienka – dress
- Śliwka – plum
- Burak – beet
- Kredka – crayon
Marchewka jest pomarańczowa – carrot is orange (itp.)