Rozkład materiału z języka angielskiego – grupa IV – marzec
Materiał opanowany w marcu – Grupa IV
Zoo:
- Małpa – monkey
- Kangur – Kangarco
- Zebra – zebra
- Wąż – snake
- Tygrys – tiger
- Słoń – elephant
- Krokodyl – crocodile
- Pingwin – penguin
- Niedźwiedź polarny – polar bear
- Hipopotam – hippo
- Lew – lion
- Struś – ostrich
- Papuga – parrot
Łąka
- Pszczoła – bee
- Pająk – spider
- Biedronka – ladybird
- Mrówka – ant
- Motyl – butterfly
- Żaba – frog
- Bocian – stork
- Świetlik – firefly
- Ważka – dragonfly
- Gąsienica – caterpillar
- Ślimak – snail
Pogoda:
- Jest deszczowo – it’s rainy
- Jest słonecznie – it’s sunny
- Tęcza – rainbow
- Pada śnieg – it’s snowy
- Jest pochmurno – it’s cloudy
- Jest burzowo – it’s stormy
- Jaka jest pogoda? – How is the weather?
Jedzenie:
- Chleb – bread
- Masło – butter
- Ser – cheese
- Szynka – ham
- Pomidor – tomato
- Ogórek – cucumber
- Jajko – egg
- Mąka – flour
- Proszek do pieczenia – baking soda
- Kakao – cocoa
- Cukier – su gar
- Lubię kanapkę z …. – I like sandwich with…
- Lubię – I like…
- Dodaj trochę – add some…
- Pomieszaj – mix
- Jabłko – apple
- Pear – gruszka
- Pomarańcza – orange
- Jogurt – yoghurt
- Miód – honey
- Czy chcesz – do you want
- Borówka – blueberry
Piosenki:
Do zobaczenia na youtube.com:
Ponadto:
Dzieci dodatkowo brały udział w realizacji kolejnego zadania w ramach projektu “Play with English – Play in English”. W ramach tego zadania uczyły się nazywania potraw i produktów spożywczych w języku angielskim, przygotowywały własne wiosenne kanapki, sałatkę owocową i piekły ciasto ucierane. Przy okazji utrwalały i poznawały nowe wyrażenia w języku angielskim