Rozkład materiału z języka angielskiego – grupa IV – marzec

Materiał opanowany w marcu – Grupa IV

 

Zoo:

  • Małpa – monkey
  • Kangur – Kangarco
  • Zebra – zebra
  • Wąż – snake
  • Tygrys – tiger
  • Słoń – elephant
  • Krokodyl – crocodile
  • Pingwin – penguin
  • Niedźwiedź polarny – polar bear
  • Hipopotam – hippo
  • Lew – lion
  • Struś – ostrich
  • Papuga – parrot

Łąka

  • Pszczoła – bee
  • Pająk – spider
  • Biedronka – ladybird
  • Mrówka – ant
  • Motyl – butterfly
  • Żaba – frog
  • Bocian – stork
  • Świetlik – firefly
  • Ważka – dragonfly
  • Gąsienica – caterpillar
  • Ślimak – snail

Pogoda:

  • Jest deszczowo – it’s rainy
  • Jest słonecznie – it’s sunny
  • Tęcza – rainbow
  • Pada śnieg – it’s snowy
  • Jest pochmurno – it’s cloudy
  • Jest burzowo – it’s stormy
  • Jaka jest pogoda? – How is the weather?

Jedzenie:

  • Chleb – bread
  • Masło – butter
  • Ser – cheese
  • Szynka – ham
  • Pomidor – tomato
  • Ogórek – cucumber
  • Jajko – egg
  • Mąka – flour
  • Proszek do pieczenia – baking soda
  • Kakao – cocoa
  • Cukier – su gar
  • Lubię kanapkę z …. – I like sandwich with…
  • Lubię – I like…
  • Dodaj trochę – add some…
  • Pomieszaj – mix
  • Jabłko – apple
  • Pear – gruszka
  • Pomarańcza – orange
  • Jogurt – yoghurt
  • Miód – honey
  • Czy chcesz – do you want
  • Borówka – blueberry

Piosenki:

Do zobaczenia na youtube.com:

Ponadto:

Dzieci dodatkowo brały udział w realizacji kolejnego zadania w ramach projektu “Play with English – Play in English”. W ramach tego zadania uczyły się nazywania potraw i produktów spożywczych w języku angielskim, przygotowywały własne wiosenne kanapki, sałatkę owocową i piekły ciasto ucierane. Przy okazji utrwalały i poznawały nowe wyrażenia w języku angielskim