Rozkład materiału – maj
Materiał opanowany w maju – grupa I
Tydzień 1: utrwalanie kolorów
Tydzień 2 i 3: owoce
- Jabłko – apple (epl)
- Banan – banana (banana)
- Truskawka – strawberry (strołberi)
- Gruszka – pear (per)
- Cytryna – lemon (lemon)
- Pomarańcza – orange (orindż)
- Czy lubisz…? – Do you like…? (du ju lajk)
Tydzień 4: morskie zwierzęta
- rekin – shark (szark)
- rozgwiazda – starfish (starfisz)
- ryba – fish (fisz)
- delfin – dolphin (dolfin)
- krab – crab (krab)
Piosenki:
Utrwalanie piosenek poznanych dotychczas
Materiał opanowany w kwietniu – grupa II
Łąka:
- motyl – butterfly (baterflaj)
- biedronka – ladybird (lejdiberd)
- konik polny – grasshopper (grashoper)
- myszka – mouse (małs)
- ważka – dragonfly (dragonflaj)
- żuk – beetle (bitl)
- pszczoła – bee (bi)
- żaba – frog (frog)
- bocian – stork (stork)
- ślimak – snail (snejl)
- pająk – spider (spajder)
- gąsienica – caterpillar (katerpilar)
- mrówka – ant (ant)
Przysmaki:
- sok – juice (dżus)
- jabłko – apple (epl)
- banan – banana (banana)
- herbatniki – biscuits (biskits)
- pomarańcza – orange (orindż)
- kanapka – sandwich (sandłicz)
- koszyk – basket (basket)
- kocyk – blanket (blanket)
Rozmowy o pogodzie :
- Jest słonecznie – It’s sunny (its sani)
- Jest deszczowo – It’s rainy (its rejni)
Rodzina:
- mama – mommy (mami)
- tata – daddy (dedi)
- brat – brother (brader)
- siostra – sister (sister)
- dzidziuś – baby (bejbi)
- dziadek – grandpa (grenpa)
- babcia – grandma (grandma)
Czerwony Kapturek:
- Czerwony Kapturek – Little Red Riding Hood (litl red rajdin hud)
- wilk – wolf (łulf)
- leśniczy – forester (forester)
- wielkie oczy – big eyes (big ajs)
- wielkie uszy – big ears (big irs)
- wielkie zęby – big teeth (big tif)
Dodatkowo:
Utrwalanie liczb, umiejętności liczenia wstecz (od 10)
Piosenki: (do zobaczenia na youtube.com)
Fly, fly, fly the butterfly – Muffin songs
M-O-M-M-Y – songs for kids by little fox
Materiał opanowany w maju – grupa III
Tydzień 1: utrwalanie nazw części ciała z poprzedniego miesiąca
Tydzień 2: utrwalanie umiejętności liczenia o 20 i znajomości kolorów
Tydzień 3 i 4:rodzina
- mama – mommy (mami)
- tata – daddy (dedi)
- brat – brother (brader)
- siostra – sister (sister)
- dzidziuś – baby (bejbi)
Piosenki:
Do zobaczenia na youtube.com
Fingers Family – Muffin songs
Ponadto:
„The wheels on the bus”
The wheels on the bus go round and round
Round and round x2
The wheels on the bus go round and round
All day long
Baby on the bus says weeeeeh wweeeeeehh weeehhh
Weeeeh weeeeeh weeeeh x2
Baby on the bus says weeeeehh weeeeh weeeeh
All day long
Mommy on the bus says ssssshhhh sssshhh sssssshhhh
Ssshhh sssshhhhh ssssshh x2
Mommy on the bus says sssshhh ssssshhhh sssssshhh
All day long
Daddy on the bus sleeps weeeezz weeez weeez
Weeeez weeezz weeeezzz x2
All day long
“Rain, rain go away”
Rain, rain go away
Come again another day
Mommy wants to play
Rain, rain go away
Rain, rain go away
Come again another day
Daddy wants to play
Rain, rain go away
Rain, rain go away
Come again another day
Brother wants to play
Rain, rain go away
Rain, rain go away
Come again another day
Sister wants to play
Rain, rain go away
Rain, rain go away
Come again another day
baby wants to play
Rain, rain go away
Materiał opanowany w maju – grupa IV I V
Tydzień 1: utrwalanie części ciała poznanych w poprzednim miesiącu
Tydzień 2: kolejne części ciała
- dłonie – hands (hendz)
- palce – fingers (fingers)
- stopa – foot (fut)
Tydzień 3 i 4: morskie zwierzęta
- Krab – crab (krab)
- Ośmiornica – octopus (oktopes)
- Ryba – fish (fisz)
- Meduza – jellyfish (dżelifisz)
- Wieloryb – whale (łejl)
- Delfin – dolphin (dolfin)
- Rekin – shark (szark)
- Rozgwiazda – starfish (starfisz)
Piosenki:
“Jellyfish”
Jellyfish, jellyfish
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a whale?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a fish?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a starfish?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a shark? HIDE!!!
“Hockey Pockey”
Put your hands up, put your hands down
Up, down, up, down
And shake them all around
Do the hockey pockey
And turn yourself around x2
Put your head up, put your head down
Up, down, up, down
And shake it all around
Do the hockey pockey
And turn yourself around x2
Put your foot up, put your foot down
Up, down, up, down
And shake it all around
Do the hockey pockey
And turn yourself around x2
Materiał opanowany w maju – grupa VI
Tydzień 1: Czerwony Kapturek
- wielkie oczy – big eyes (big ajs)
- wielkie uszy – big ears (big irs)
- wielkie zęby – bug teeth (big tif)
- Czerwony Kapturek – Little Red Riding Hood (litl red rajdin hud)
- babcia – grandma (grenma)
- wilk – wolf (łulf)
- leśniczy – forester (forester)
- koszyk – basket (basket)
- ciasto – cake (kejk)
- dom – house (hałs)
Opowiadanie bajki o Czerwonym Kapturku w języku angielskim, ćwiczenia do tekstu, oglądanie kreskówki w języku angielskim
Tydzień 2 i 3: morskie zwierzęta
- Krab – crab (krab)
- Ośmiornica – octopus (oktopes)
- Ryba – fish (fisz)
- Meduza – jellyfish (dżelifisz)
- Wieloryb – whale (łejl)
- Delfin – dolphin (dolfin)
- Rekin – shark (szark)
- Rozgwiazda – starfish (starfisz)
Tydzień 4: pobyt dzieci na Zielonym Przedszkolu
Piosenki:
“Jellyfish”
Jellyfish, jellyfish
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a whale?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a fish?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a starfish?
In the ocean x2
Swim up, swim down
In the ocean x2
Watch out jellyfish!
Can you see a shark? HIDE!!!