Rozkład materiału – maj

Materiał opanowany w maju – grupa I

Tydzień 1: utrwalanie kolorów

Tydzień 2 i 3: owoce

  • Jabłko – apple (epl)
  • Banan – banana (banana)
  • Truskawka – strawberry (strołberi)
  • Gruszka – pear (per)
  • Cytryna – lemon (lemon)
  • Pomarańcza – orange (orindż)
  • Czy lubisz…? – Do you like…? (du ju lajk)

Tydzień 4: morskie zwierzęta

  • rekin – shark (szark)
  • rozgwiazda – starfish (starfisz)
  • ryba – fish (fisz)
  • delfin – dolphin (dolfin)
  • krab – crab (krab)

Piosenki:

Utrwalanie piosenek poznanych dotychczas

Materiał opanowany w kwietniu – grupa II

Łąka:

  • motyl – butterfly (baterflaj)
  • biedronka – ladybird (lejdiberd)
  • konik polny – grasshopper (grashoper)
  • myszka – mouse (małs)
  • ważka – dragonfly (dragonflaj)
  • żuk – beetle (bitl)
  • pszczoła – bee (bi)
  • żaba – frog (frog)
  • bocian – stork (stork)
  • ślimak – snail (snejl)
  • pająk – spider (spajder)
  • gąsienica – caterpillar (katerpilar)
  • mrówka – ant (ant)

Przysmaki:

  • sok – juice (dżus)
  • jabłko – apple (epl)
  • banan – banana (banana)
  • herbatniki – biscuits (biskits)
  • pomarańcza – orange (orindż)
  • kanapka – sandwich (sandłicz)
  • koszyk – basket (basket)
  • kocyk – blanket (blanket)

Rozmowy o pogodzie :

  • Jest słonecznie – It’s sunny (its sani)
  • Jest deszczowo – It’s rainy (its rejni)

Rodzina:

  • mama – mommy (mami)
  • tata – daddy (dedi)
  • brat – brother (brader)
  • siostra – sister (sister)
  • dzidziuś – baby (bejbi)
  • dziadek – grandpa (grenpa)
  • babcia – grandma (grandma)

Czerwony Kapturek:

  • Czerwony Kapturek – Little Red Riding Hood (litl red rajdin hud)
  • wilk – wolf (łulf)
  • leśniczy – forester (forester)
  • wielkie oczy – big eyes (big ajs)
  • wielkie uszy – big ears (big irs)
  • wielkie zęby – big teeth (big tif)

Dodatkowo:

Utrwalanie liczb, umiejętności liczenia wstecz (od 10)

Piosenki: (do zobaczenia na youtube.com)

Fly, fly, fly the butterfly – Muffin songs

M-O-M-M-Y – songs for kids by little fox

Materiał opanowany w maju – grupa III

Tydzień 1: utrwalanie nazw części ciała z poprzedniego miesiąca

Tydzień 2: utrwalanie umiejętności liczenia o 20 i znajomości kolorów

Tydzień 3 i 4:rodzina

 

  • mama – mommy (mami)
  • tata – daddy (dedi)
  • brat – brother (brader)
  • siostra – sister (sister)
  • dzidziuś – baby (bejbi)

Piosenki:

Do zobaczenia na youtube.com

Fingers Family – Muffin songs

Ponadto:

„The wheels on the bus”

 

The wheels on the bus go round and round

Round and round x2

The wheels on the bus go round and round

All day long

Baby on the bus says weeeeeh wweeeeeehh weeehhh

Weeeeh weeeeeh weeeeh x2

Baby on the bus says weeeeehh weeeeh weeeeh

All day long

Mommy on the bus says ssssshhhh sssshhh sssssshhhh

Ssshhh sssshhhhh ssssshh x2

Mommy on the bus says sssshhh ssssshhhh sssssshhh

All day long

Daddy on the bus sleeps weeeezz weeez weeez

Weeeez weeezz weeeezzz x2

All day long

 

“Rain, rain go away”

 

Rain, rain go away

Come again another day

Mommy wants to play

Rain, rain go away

Rain, rain go away

Come again another day

Daddy wants to play

Rain, rain go away

Rain, rain go away

Come again another day

Brother wants to play

Rain, rain go away

Rain, rain go away

Come again another day

Sister wants to play

Rain, rain go away

Rain, rain go away

Come again another day

baby wants to play

Rain, rain go away

Materiał opanowany w maju – grupa IV I V

Tydzień 1: utrwalanie części ciała poznanych w poprzednim miesiącu

Tydzień 2: kolejne części ciała

  • dłonie – hands (hendz)
  • palce – fingers (fingers)
  • stopa – foot (fut)

Tydzień 3 i 4: morskie zwierzęta

  • Krab – crab (krab)
  • Ośmiornica – octopus (oktopes)
  • Ryba – fish (fisz)
  • Meduza – jellyfish (dżelifisz)
  • Wieloryb – whale (łejl)
  • Delfin – dolphin (dolfin)
  • Rekin – shark (szark)
  • Rozgwiazda – starfish (starfisz)

Piosenki:

“Jellyfish”

Jellyfish, jellyfish

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a whale?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a fish?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a starfish?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a shark? HIDE!!!

 

“Hockey Pockey”

Put your hands up, put your hands down

Up, down, up, down

And shake them all around

Do the hockey pockey

And turn yourself around x2

Put your head up, put your head down

Up, down, up, down

And shake it all around

Do the hockey pockey

And turn yourself around x2

Put your foot up, put your foot down

Up, down, up, down

And shake it all around

Do the hockey pockey

And turn yourself around x2

Materiał opanowany w maju – grupa VI

Tydzień 1: Czerwony Kapturek

  • wielkie oczy –  big eyes (big ajs)
  • wielkie uszy – big ears (big irs)
  • wielkie zęby – bug teeth (big tif)
  • Czerwony Kapturek – Little Red Riding Hood (litl red rajdin hud)
  • babcia – grandma (grenma)
  • wilk – wolf (łulf)
  • leśniczy – forester (forester)
  • koszyk – basket (basket)
  • ciasto – cake (kejk)
  • dom – house (hałs)

Opowiadanie bajki o Czerwonym Kapturku w języku angielskim, ćwiczenia do tekstu, oglądanie kreskówki w języku angielskim

Tydzień 2 i 3: morskie zwierzęta

  • Krab – crab (krab)
  • Ośmiornica – octopus (oktopes)
  • Ryba – fish (fisz)
  • Meduza – jellyfish (dżelifisz)
  • Wieloryb – whale (łejl)
  • Delfin – dolphin (dolfin)
  • Rekin – shark (szark)
  • Rozgwiazda – starfish (starfisz)

Tydzień 4: pobyt dzieci na Zielonym Przedszkolu

Piosenki:

“Jellyfish”

Jellyfish, jellyfish

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a whale?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a fish?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a starfish?

In the ocean x2

Swim up, swim down

In the ocean x2

Watch out jellyfish!

Can you see a shark? HIDE!!!